- REVELL 39604 KLEJ Z IGŁĄ 25g CONTACTA
- MODEL COLOR 169 BLACK 70950
- VALLEJO 28012 PRIMER BLACK SPRAY (podkład czarny) 400ml
- MIRAGE 100063 Zestaw Pędzli Standard [4 pędzle: 00; 0; 1; 2 / włosie syntetyczne]
- TAMIYA 87038 KLEJ EXTRA THIN 40ml
- VALLEJO 71199 AIRBRUSH CLEANER 200ml
- VALLEJO 28011 PRIMER GREY SPRAY (podkład szary) 400ml
- PĘDZEL MIRAGE 100002 NATURAL nr 5/0 (włosie naturalne)
- VALLEJO 28010 PRIMER WHITE SPRAY (podkład biały) 400ml
- MODEL COLOR 001 WHITE 70951
- MIRAGE 100001 Modelers Pipette (set of 5pcs) + 1 pcs FREE
- MIRAGE 100066 SANDING STICK SET [8 grades]
TAMIYA 35216 1:35 German Tiger I Early Production
Description
TAMIYA 35216 1:35 German Tiger I Early Production
Opis historyczny Niemiecki Tygrys I Wczesna Produkcja:
Był koniec 1942 r., kiedy niemiecki czołg ciężki z bardzo grubym pancerzem i potężnym działem głównym pojawił się po raz pierwszy na froncie Afryki Północnej. Nowy czołg, od dawna pożądany przez niemieckich żołnierzy, którzy toczyli zacięte walki z sojusznikami, stał się znany jako Tygrys I Ausf. E. Rozwój Tygrysa zaczął się pod koniec maja 1941 r. Niemiecki oddział broni armii niemieckiej nakazał firmie Henschel rywalizować z Porsche o produkcję prototypu. Pierwsze prototypy przeszły próby w kwietniu 1942 r. Wynik tych i późniejszych prób wykazał wyższość pojazdu Henschel w stosunku do Porsche, a zatem złożono na niego zamówienia produkcyjne. Prototyp Henschela miał gruby pancerz 100 mm na z przodu i 80 mm po obu stronach, a główne działo było wówczas najsilniejsze, 8,8 cm KwK 36 L / 56. silnik był HL 210 P45 Maybacha o mocy 650 koni mechanicznych. Masową produkcję rozpoczęto już w sierpniu 1942 r. z niewielkimi zmianami w stosunku do prototypu. Od listopada 1942 r. na tylnej płycie kadłuba dodano wstępne oczyszczacze powietrza. Osłona została częściowo wzmocniona, a od grudnia montowano urządzenia rozładowcze kopalni „S” w pięciu punktach montażowych wokół dachu kadłuba. Peryskop ładowarki zamontowano od stycznia 1943 r. Tygrysy I produkowane od listopada 1942 r. do lipca 1943 r. zawierały te modyfikacje. jako wczesna produkcja. Wyprodukowano około 200 jednostek tych wczesnych wersji produkcyjnych.
Producent do pomalowania tego modelu rekomenduje następujące farb modelarskie:
Gama farb - TAMIYA - numery farb:
TS-3, TS-4, X-10, X-11, X-18, XF-1, XF-15, XF-2, XF-56, XF-60, XF-61, XF-63, XF-64, XF-65
Do sklejenia modelu potrzebne będą NARZĘDZIA, KLEJ i odpowiednie FARBY modelarskie (akrylowe lub emalia):
- do wycinania np.: cążki, nożyk
- do ścierania nadlewek plastiku po wycięciu np.: pilniczek, papier ścierny
- do klejenia / składania drobnych elementów: pęseta, klej modelarski
- do dokładnego malowania: taśmy maskujące, pędzle (szerszy do większych powierzchni i wąski do detali)
- do utrzymania porządku: mata modelarska
- do przechowywania: gablotka